Про систему
Замовникам
Постачальникам
Майданчикам
Регламенти
Регламент
Регламент аукціонів Rialto
Контакти
Процедури
Конкурентний вибір
Запит цінових пропозицій
Аукціон на підвищення
Блог

Тендер на вибір компанії з надання послуг обробки вхідних / вихідних двінків (послуги Контакт Центру)

АТ "Страхова компанія "ТАС" (приватне)"
R-UA-2019-01-11-000018

Замовник

Назва замовника:

АТ "Страхова компанія "ТАС" (приватне)"

Код :

30929821

Веб-сайт:

Відсутній

Адреса:

Україна, 01001, Київ, Київ, вул. Шота Руставелі, 16, 6 поверх

Контактна особа замовника

Контактна особа:

Катерина Мовчан

Телефон:

+380670000000

E-mail контактної особи:

k.movchan@taslife.com.ua

Строки

Початок періоду уточнень:

11.01.2019 16:15

Період уточнень до:

15.01.2019 15:30

Початок прийому пропозицій:

15.01.2019 15:30

Подання пропозицій до:

18.01.2019 17:00

Початок аукціону :

21.01.2019 13:10

ID тендеру

ID:

b18427ff56124989ad4658196287f5f8

ID тендеру:

R-UA-2019-01-11-000018

Документація

Загальна інформація
Питання і відповіді

Інформація про закупівлю

Мінімальний крок:

22 050 UAH

Гарантійне забезпечення:

Не вимагається

Предмет закупівлі

Предмет закупівлі
Адреса доставки
Кількість

послуги Контакт Центру

CPV
64210000-1
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Україна, , Відповідно до документації, , ,

90000 хвилина

Пропозиції учасників

Дата і час розкриття пропозицій: 21.01.2019 14:09

Учасник
Пропозиція
Документи

ТОВ "ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР"

292 950 UAH

Документи

Документи пропозиції

ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ"

306 799.99 UAH

Документи

Документи пропозиції

ТОВ "А.Р.С.І. КОМПАНІ"

311 040 UAH

Документи

Документи пропозиції

ТОВ "ЕКОЛЛ"

314 280 UAH

Документи

ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛГІ"

315 000 UAH

Документи

Документи пропозиції

17.01.2019 14:46
17.01.2019 14:46
17.01.2019 14:46
17.01.2019 14:46
17.01.2019 14:46
17.01.2019 14:46
17.01.2019 14:46
17.01.2019 14:46

Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»

315 000 UAH

Документи

Документи пропозиції

18.01.2019 13:31
18.01.2019 13:31
18.01.2019 13:31

Результати кваліфікації

Учасник
Пропозиція
Статус
ТОВ "ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР"
Руснак Юлія Леонідівна
380979754766, 380979754766

292 950 UAH

На розгляді

Объем звонков


14.01.2019 12:39 ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛГІ" (36215539)

В «Додаток 1» указаны объемы 18тыс исход, и 12тыс вход – за год.
Правильно я понимаю, 1 тыс входа, и 1.5тыс исхода в месяц ?
Если да, то какие условия работы входящей линии ?
Розгорнути
Згорнути

Відповідь 14.01.2019 14:11

Да. Это кол-во входящих/исходящих за год (количество за месяц = кол-во за год / 12 месяцев). Условия работы входящей линии уже непосредственно будут обсуждаться с Компанией, которая выиграет тендер исходя из тех условий, программ и возможностей, которые будут непосредственно у них.
Розгорнути
Згорнути

Уточнення


15.01.2019 12:52 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРЕЙШНС" (41287626)

1) Можливість послуги «Mystery caller» : Прохання деталізувати як Замовник бачить послугу оскільки уявлення та очікування Сторін можуть відрізнятись:
- як Замовник бачить послугу, як разову чи періодичну?
- яка очікувана кількість "таємних" дзвінків?
- що Замовник хоче перевірити за рахунок послуги: стрессостійкість чи відповідність регламентам?
- яким має бути ідеальний формат звітності результату?
2) Можливість послуги проведення опитування по оцінці роботи операторів :
- коли має проводитись опитування: одразу після завершення розмови з оператором, або через певний час?
- яку Ви бачите необхідну кількість та періодичність опитування?
- у якій формі необхідно надати результати опитування, чи підходить у веб-звіті?
3) Забезпечення виконання дзвінків для вихідних дзвінків в робочі дні... :
- чи є у Замовника робочі місця для операторів та кадровий резерв операторів?
- яка операційна система та браузер використовується на робочих місцях операторів?
- що використовують оператори у роботі з дзвінками: гарнітури \ ip телефони \ мобільні телефони \ аналогові телефони?
4) Надання логіну, паролю до запису усіх дзвінків в форматі HTML : Перший логін та пароль надаються Замовнику. Надалі можлива зміна чи створення нових користувачів через інтерфейс програмного продукту :
- з чим пов`язана необхідність передачі логіну та паролю у форматі HTML ?
5) При виконанні вих/вх дзвінка повинні відповідні умови: відсутність відлуння, відсутність затримок... : Відповідальність розділена між стороною Виконавця - вхід. та вихід. шлях дзвінка від робочого місця оператора до серверу телефонії та у зворотній бік; та Замовником - забезпечення можливості прийому та здійснення дзвінка (наявність якісного інтернет з'єднання та локальної мережі, наявність електроживлення, бажано з резервним) : провайдером лінії зв`язку та інтернет. Рекомендується наявність резервних ліній для забезпечення відмовостійкості та безперервності процесів роботи :
- чи є зараз канал інтернет та чи є резервний? Вкажіть його характеристики.
- який провайдер використовується?
- які лінії зв'язку будуть використовуватись для виконання та прийому дзвінків: gsm \ sip транк \ аналогова лінія ?
- які лінії зв`язку є зараз та чи планується розширення чи їх зменшення ?
- яке максимальне навантаження одночасних дзвінків очікується?
6) Забезпечення автоматизованої консолідації оброблених анкет та формування звіту з ID :
- вкажіть які критерії консолідації для анкети?
- яка інформація має міститися в анкеті?
- анкета має знаходитись як частина CRM чи системи контактного центру?
- анкета - при кожному дзвінку чи ні? Якщо ні, то у яких випадках має бути можливість створити та заповнити анкету?
7) Система запису розмови (опишіть яка саме) :
- яка необхідна тривалість зберігання ? (від цього залежить технічні характеристики потрібних ресурсів системи). Може автоматично очищати аудіозаписи старші за певний період (наприклад 2 місяці чи рік).
- чи треба періодично вивантажувати аудіозаписи на збереження на Ваші ресурси ? Якщо так, то на який ресурс і яка періодичність?
8) Оцінка контролю якості : Прохання деталізувати що саме мається на увазі :
- оцінка контролю якості оператора тільки чи ще щось?
- оцінка контролю якості за Вашими параметрами ?
9) CRM (яка программа / платформа) : Можлива реализація як програми або як платформи, від цього може змінитися бюджет проекту :
- які операції плануються в CRM ?
- які поля\ розділи Ви бачите у CRM ?
10) Чи є можливість інтеграції з іншими системами? : Так, через API або можемо розглянути інші варіанти :
- з якими системами необхідна інтеграція ?
- яку функціональну взаємодію бачите при інтегруванні ?
- що має відбуватись в одній системи та при яких подіях в іншій системі ?
Розгорнути
Згорнути

Період уточнень закінчився

Статус

Кваліфікація

Аукціон завершився 21.01.2019 14:09

315 000 UAH

З ПДВ