Автомобіль опечатано, пробіг невідомий, стан задовільний, КТЗ містить ушкодження лакофарбового покриття, має ознаки корозії кузова, 2 роки не на ходу, технічний паспорт та ключі відсутні, потужність 44 KW
Стан автомобіля задовільний, КТЗ має пошкодження лакофарбового покриття, вм'ятини, корозія по периметру, без бамперу, колеса спущені, технічний паспорт та ключі відсутні, потужність - 74 KW
Зовнішньо має пошкодження ЛФП по всьому кузову, тріщина лобового скла, салон має потертості, забруднення.
Ключі запалювання в кількості 1 шт. в наявності. ДНЗ - відсутні.
Гума на задніх колесах MICHELIN REMIX 315/80 R 22,5.
Гума на передніх колесах MICHELIN REMIX 315/80 R 22,5.
Коробка передач - автомат. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу - відсутнє. Встановити об'єм двигуна, вид палива, тощо не виявилося можливим.
Автомобіль на ходу.
Жниварка для збирання кукурудзи Moresil модель MR800, серійний номер MR12919, 2019 року випуску. Згідно візуального огляду майно перебуває у робочому стані.
Салон Алькантара, має незначні потертості та пошкодження. Автоматична трансмісія. Наявні автокилимки. Кузов: незначні потертості. пошкодження лакофарбового покриття та сколи по всій поверхні. Залізні диски (4 штуки) вкриті пластиковими ковпаками. Наявна акумуляторна батарея. Гума: 4 літні IMPETUSREVO 205/60/16. Запасне колесо відсутнє. Наявне ГБО без належногого оформлення (4 покоління).
Ключі та свідотво про реєстрацію в наявності.
КТЗ на ходу. Пошкодження лакофарбового покриття у вигляді подряпин, сколів, іржі, відшарювання фарби. Кабіна-сліди корозійних пошкоджень особливо у місцях зварних швів. Корозійні пошкодження самоскида. Сліди підтікання масла на силовому агрегаті КТС. Несуча рама-сліди корозійних пошкоджень, початкові тріщини в місцях зварних швів, відшарування фарби, тріщини. Забруднення салону та сидінь (надрив тканини), знос гуми. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, номерні знаки наявні, ключі відсутні.
Fiat Scudo, реєстраційний номер АТ 8764АІ колір білий, тип пального дизель, об'єм двигуна 1905, VIN ZFA22000012499919, пробіг 449178. Ключ запалення та технічний паспорт в наявності. Відсутня емблема, наявні фарбувальні роботи по периметру кузова, подряпини на передньому бампері, тріснуті передні фари, лобове скло та задній стоп сигнал , відсутня кришка бензобаку, корозія заднього бампера, у салоні пошкоджена передня панель та плями на сидіннях, ДНЗ відсутні.
КТЗ на ходу. Пошкодження лакофарбового покриття у вигляді подряпин, осколів, іржі, відшарювання фарби. Кабіна-сліди корозійних пошкоджень особливо у місцях зварних швів. Корозійні пошкодження самоскида. Сліди підтікання масла на силовому агрегаті КТС. Несуча рама-сліди корозійних пошкоджень, початкові тріщини в місцях зварних швів, відшарування фарби, тріщини. Забруднення салону та сидінь (надрив тканини). Частково разукомлектована панель приладів (відсутній одометр), знос гуми. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та номерні знаки наявні, ключі відсутні.
Зовнішньо автомобіль має пошкодження ЛФП по всьому кузову, подряпини, пошкодження нижньої частини кузова: іржа, вм'ятини, відсутні накладки порогів; пошкодження заднього бамперу; відсутній передній бампер, тріщина лобового скла, пошкодження лівого дзеркала задного виду.
В багажному відділенні відсутнє запасне колесо, домкрат, обшивка.
Салон має значні забруднення, пошкодження, відсутнє сидіння (диван) заднього сидіння, пошкодження задньої частини водійського переднього сидіння (відсутня задня обшивка сидіння).
Ключі в наявності - 1 шт.
Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу відсутнє.
Коробка передач - автомат.
Встановити об'єм двигуна, вид палива, тощо не виявилося можливим.
Причіпна механічна машина для збирання гарбузів MOTY KE 3000M, 2011 року випуску, заводський №1009, стан (б/в), наявні незначні технічні пошткодження, техпаспорт відсутній
Причіпна механічна машина для збирання гарбузів MOTY KE 3000, 2011 року випуску, стан (б/в), наявні незначні технічні пошткодження, техпаспорт відсутній
Автомобіль марки FIAT, модель: FULLBACK, категорія: вантажний, 2016 року випуску, номер шасі ZFAKVJJ10H9014484, Реєстраційний номер:АТ1105СО, сірого кольору.
Технічний стан автомобіля задовільний, наявні зовнішні пошкодження, з утворенням ржавчини та дрібної поверхньої корозії, присутні дефекти лакофарбного покриття на поверхні кузова, дрібні механічні пошкодження кузовних частин та деталей в нижній частині кузова, бамперах та арках. На елементах капота та дверок, колісних дисків присутні сліди підфарбування та косметичного ремонту. Задній лівий стоп розбитий. Знос резини протекторів коліс 30%. Ключі та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу наявні у зберігача.
Для частного пользования, в коммерческих или производственных целях может потребоваться автомобиль, прицепы, другой транспорт, а также колесная или гусеничная спецтехника. Ее можно приобрести с обычного рынка, но есть еще одна возможность покупки – электронная государственная система СЕТАМ. При помощи этой системы с открытых онлайн аукционов осуществляются торги транспортом. При этом практически у каждого есть возможность принять участие в этих аукционах и купить авто или технику по хорошим ценам. Давайте рассмотрим, что продается через Setam/OpenMarket, и как принять участие в аукционе.
Автомобильные торги в Украине через систему Setam преимущественно проходят при продаже арестованного имущества. Конфискованные авто с транспортных торгов продаются без согласия на это со стороны их владельцев, а сама продажа осуществляется на основании судебных решений или других правовых документов. Хотя на аукцион продажи автомобилей попадают и объявления частных собственников или бизнес компаний, которые реализуют свое имущество со своего согласия.
Сама по себе электронная система СЕТАМ показала эффективность, поэтому через нее реализуются продажи автомобилей с аукциона от частных фирм или владельцев, где сами авто не имеют никаких обременений, арестов или судебных запретов.
И так, торги по продаже транспорта предполагают возможность купить:
Торги спецтехникой предлагают порой возможность приобрести транспорт для узкой специализации, что очень важно для многих компаний, занимающихся проведением специальных видов работ. Продажа транспорта через аукцион предполагает не только разные варианты автомобилей по назначению, но и по стоимости. Здесь можно найти бюджетные модели, но есть и бизнес-класс, а также эксклюзивы.
Принять участие в торгах транспортом СЕТАМ может любое лицо – обычный гражданин или фирма. Если речь идет об арестованном имуществе (автоконфискат), то на торги не допускаются бывшие владельцы, а также связанные с ними лица. Как проходит аукцион по продаже транспорта? Давайте поэтапно рассмотрим процедуру.
Порядок проведения торгов транспортом на Setam/OpenMarket выглядит следующим образом:
Важно уточнить, что гарантийный взнос учитывается в общей сумме для победителя, и возвращается остальным участникам. После подписания акта с имущества снимаются все обременения и аресты.
Транспортные торги в Украине могут оказаться очень выгодными. Дело в том, что стартовая цена чаще всего ниже рыночной, и если конкуренция будет слабой, или будет почти отсутствовать, то вы сможете приобрести нужное вам авто или прицеп очень выгодно.
К тому же, продажа транспорта с аукциона осуществляется сразу по нескольких пунктам, и вы можете выбрать для себя самый оптимальный и интересный по цене. Торги транспортом могут быть:
Вы можете найти интересный вариант по любому из пунктов в базе СЕТАМ.
Если вас заинтересовали электронные торги транспортом в Setam, и вы хотите принять в них участие, то вы можете сделать это самостоятельно. Чтобы не допустить ошибку в процедуре проведения торгов, при подписании документов и выборе объекта покупки, вы можете воспользоваться услугой сопровождения. Ее оказывает профессиональный юрист, которого можно найти в агентстве Rialtotenders (на сайте компании - https://rialtotenders.com.ua/).
При этом вы получите помощь:
Лучшим вариантом будет заказ сопровождения «под ключ», он же является и наиболее выгодным по цене. Однако помощь вы можете попросить и на любом из этапов, которые вызывают у вас сомнения. Часто такое сопровождение помогает даже сэкономить за счет того, что специалист хорошо разбирается в работе системы, не говоря уже о качественном учете юридической стороны вопроса.