Літак – PZL 104 «Вільга», бортовий номер 3, заводський номер 21910914, рік випуску 18.06.1991
Літак Л-29, бортовий номер 27, серійний номер №295163, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 08, серійний номер №094005, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 56, серійний номер №295185, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 54, серійний номер №394984, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 21 , серійний номер №692220, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 57, серійний номер №294932, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 29, серійний номер №792420, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 32, серійний номер №194423, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 37, серійний номер №194440, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 43, серійний номер №294933, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 16, серійний номер №194332, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 15, серійний номер №094006, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 36, серійний номер №194329, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 44, серійний номер №294758, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак – PZL 104 «Вільга», бортовий номер 3, заводський номер 21910914, рік випуску 18.06.1991