ІПОТЕКА. Об'єкт незавершеного будівництва громадський центр, (літ. А), реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 119374680000, що розташований на земельній ділянці, загальною площею - 0,74 га, кадастровий номер: 8000000000:88:217:0009, проектно-тендерна та проектно-кошторисна документація із відповідними супроводжуючими документами, адреса: вул. Шолуденка, перетин пр-т Перемоги (Берестейський) та вул. Борщагівської у Шевченківському р-н, м. Києва.
Запроектована будівля бізнес-центру Sky Towers являє собою композицію з двох прямокутних веж (вежа А – 47 поверхів, вежа Б – 34 поверхи), поєднаних стилобатом, та окремої двоповерхової споруди банку зі східної сторони комплексу.
Земельна ділянка, загальною площею - 0,74 га, кадастровий номер 8000000000:88:217:0009, цільове призначення: будівництво, експлуатація та обслуговування громадського центру. Земельна ділянка розташована на вул. Шолуденка, перетин просп. Перемоги (Берестейський) та вул. Борщагівської у Шевченківському районі м. Києва. Ділянка має конфігурацію багатокутника, рівний рельєф, зелені насадження відсутні; з південної сторони ділянка обмежена територією АЗС; із східної сторони - територією Центрального міського РАЦС; із західної та північної сторін – межує з вул. Шолуденка та просп. Берестейським відповідно.
Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна загальна площа будівництва - 51 355.9 кв.м., в стадії будівництва - готовністю 51%.
Відповідно до висновку судового експерта В. В. Вець від 10.06.2024 будівельна готовність об'єкта становить 40%.
Проектна площа будівництва 224 527,00 кв.м.
Згідно Звіту про технічну інспекцію від 15.05.2022 загальна проектна площа будівництва 219 289,30 кв.м. (зменешення/корегування площі по підземній частині складає - 5288 кв.м., яка утворилась через розрахунок за більш деталізованим кресленням, виключаючи із загальної площі монтажні отвори для прокладення комунікацій, площі під колонами, товщину внутрішніх стін, а також коректне урахування площі в’їзду пандусів), в тому числі:
▪ Наземна частина – 171 646,6 кв.м; ▪ Офісні приміщення – 124 776,1 кв.м; ▪ Торгові приміщення, конференц-зали – 10 156,2 кв.м; ▪ Приміщення банку (1, 2 поверхи) – 606,0 кв.м; ▪ Підземна частина – 47 642,7 кв.м; ▪ Приміщення банку (- перший поверх) – 195,0 кв.м; ▪ Паркінг - 47 447,7 кв.м.
Рік припинення будівництва 2015, будівля складається фактично з 27 поверхів, підземних поверхів - 8, побудовано 27 поверхів з 47-ми за проектом. Додаткові елементи - прибудова, - 1 приміщення банку.
Матеріал конструкції - залізобетон, піноблоки, покрівля - відсутня. Інженерне забезпечення будівництва: електропостачання - наявне, відімкнено, газопостачання - запроектовано, теплопостачання - запроектовано, водопостачання та водовідведення - запроектовано, опалення - запроектовано.
За функціональним призначенням комплекс включатиме: офісні приміщення; торгову зону; окрему будівлю відділення банку; восьмирівневий підземний паркінг на 878 машино-місць; торгові площі 1-4 поверхів призначені для розміщення ресторанів, конференц-залів та торгової галереї; ▪ офісні приміщення займатимуть площі комплексу з 5 по 47 поверхи вежі А та з 5 по 34 поверхи вежі Б; ▪ у вежі А передбачені 22 пасажирських ліфти та 2 пожежних; ▪ у вежі Б – 15 пасажирських ліфтів та 2 пожежних, крім цього - 4 пасажирські ліфти обслуговують підземний паркінг та 7 наземних поверхів.
Проектно-тендерна та проектно-кошторисна документація із відповідними супроводжуючими документами (Проектна документація) на будівництво „Громадського центру на вул. Шолуденка, перетин просп. Перемоги (Берестейський) та вул. Борщагівської, в Шевченківському районі м. Києва” ( Об’єкт), яка належить ТОВ "Агенція офісного будівництва" на праві власності на підставі: - Договору підряду на розробку проектно-тендерної документації від 11.04.2007 року зі всіма додатковими угодами, що укладено з фірмою "Rascem Investments Limited'' (Кіпр) (Контракт - 1) - Договору підряду на виконання проектних робіт № 03/09-2007 від 03.09.2012 року зі всіма додатковими угодами, що укладено з ТОВ «Творча архітектурна майстерня «Віталій Васягін» (Контракт - 2)
Земельна ділянка належить боржнику на праві власності відповідно до договору купівлі-продажу, земельної ділянки, серія та номер: 905, виданий 24.05.2012, видавник: Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Коваленко Н.Є.; державний акт на право власності на земельну ділянку, серії КВ № 137035, серія та номер: 01-8-00126, виданий 17.11.2006, видавник: Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
Незавершене будівництво належить боржнику на праві власності відповідно до державного акту на право власності на земельну ділянку, серії КВ № 137035, серія та номер: 01-8-00126, виданий 17.11.2006, видавник: Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації); Дозвіл на виконання будівельних робіт, серія та номер: КВ 12412130332, виданий 31.07.2012, видавник: Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві;
Чи можна невеликій або навіть великій компанії знайти собі новий офіс у вдало розташованому місці міста або населеного пункту? Відповідь буде позитивною, але якщо ви захочете його купити з ринку, то ціна виявиться досить високою, це особливо стосується столиці та обласних центрів. Однак вигідну ціну все ж отримати можна, якщо скористатися електронною системою онлайн аукціонів Прозорро.Продажі. Тут продається офісна нерухомість від окремих приміщень, до цілих будинків в самих різних куточках нашої країни. Чому вигідні такі аукціони, а також трохи детальніше про роботу системи мова і піде в цій статті.
Що таке аукціон в публічній електронній системі ProZorro.Sale? Це повністю автоматизований процес, що проходить згідно із законодавством. Автоматизація дає можливість будь-якому охочому потенційному покупцеві виграти аукціон на таких же правах, як і будь-який інший учасник. Привілеїв і корупції тут немає, а також лобіювання чиїхось інтересів «по знайомству», це відкриває дорогу приватним особам і комерційним компаніям купити ту адміністративно-офісну нерухомість, яка належить державі і виставлена на продаж.
Публічність проведення торгів надає можливість будь-якому охочому перевірити законність процедури, а значить і чесність перемоги на аукціоні. Самі торги проходять за методикою конкурентного підняття ціни за лот, так званий стандартний або англійський аукціон на підвищення вартості.
Процедура коротко виглядає наступним чином:
Останнім в кожному раунді робить свою ставку той учасник, який запропонував до цього кращу ціну. Цей нюанс слід враховувати під час участі.
Які об'єкти пропонуються в розділі адміністративно-офісної нерухомості? Це можуть бути:
Добровільна продаж своїх офісів або адміністративних будівель приватними власниками через ProZorro.Sale вказує на те, що є довіра до системи, і тут з'являється можливість за реальною ціною продати своє майно.
Якщо ви розумієте, що у вас є труднощі фінансового характеру на покупку цікавого об'єкта нерухомості, то ви можете розглянути можливість взяти відповідний вам варіант в оренду. Оренда офісів та адміністративних будівель, що знаходяться в держвласності, також проходить тільки через систему Прозорро.Продажі. Це теж вимога законодавства.
Якщо учасників буде на обраних вами торгах не дуже багато, то ціна відносно стартового значення виросте не суттєво, а значить з'являється можливість вигідно купити нерухомість. Часто буває ціна нижче ринкових ставок. У цьому вигода участі в торгах. Іноді трапляється і зворотна ситуація, коли вартість багаторазово зростає. Це ще раз доводить, що такі електронні торги природний процес, в якому є конкуренція, а не корупція.
Ще один аспект вигоди, досить велика кількість об'єктів, пропонованих в самих різних куточках країни. Це дає можливість вибрати максимально привабливу офісну нерухомість.
Уявімо собі ситуацію, що ви знайшли цікавий варіант адміністративно-офісної нерухомості в вашому місті в системі Прозорро, і хочете взяти участь в аукціоні, але багатьох нюансів роботи системи і різних юридичних питань ви не знаєте, в цьому випадку має сенс замовити послугу супроводу. Такий супровід надає досвідчений юрист з нерухомості, який добре знайомий з принципами роботи ProZorro.Sale. Зокрема, такого професіонала ви можете знайти в агентстві RialtoTenders.
Які можливості відкриває така співпраця:
Практика показує, що економити у вас вийде за допомогою профільного фахівця. Адже він зуміє вберегти від помилок і невірно прийнятих рішень, допоможе виграти аукціон з мінімальними грошовими витратами, а також проконсультує з юридичних питань. У цих питаннях безпека також важлива, як і в будь-яких інших процесах, пов'язаних з придбанням нерухомості. Допомогу можна замовити на будь-якому етапі або повний супровід у всіх питаннях, пов'язаних з вашою участю в аукціонах системи Прозорро.Продажі.