Легковий автомобіль OPEL ASTRA, 2004 р.в., синього кольору, державний номер AP3914IC, VIN: Y6D0TGF694X000446А
втотранспортний засіб має пошкодження кузову: подряпини лакофарбового покриття кузова, сліди іржі. АТЗ на ходу і його технічний стан відповідає строку експлуатації.
Пробіг автотранспортного засобу не встановлено з технічних причин.
Ключі та свідоцтво про реєстрацію від автотранспортного засобу - наявні.
Легковий автомобіль FORD FOCUS, 2018 р.в. сірого кольору, ДНЗ АР7511ІН, VIN:1FADP3F24JL316143 має сліди експлуатаційні пошкоджень у вигляді вмятін на правих передніх та задніх дверях. Ключі від запалювання наявні, технічний паспорт відсутній. Транспортний засіб в робочому стані.
Вантажний самоскид ГАЗ-САЗ 3507, 1987 р.в., ДНЗ 04056НР, синього кольору, ідентифікаційний номер кузова 531400Н1049607, розкомплектований, в неробочому стані ключі відсутні, техпаспорт наявний
Літак – PZL 104 «Вільга», бортовий номер 3, заводський номер 21910914, рік випуску 18.06.1991
Легковий автомобіль IKCO SAMAND, ДНЗ АР9825II, 2006р.в., бежевого кольору, кузов № NAAC1RBJ66F000223.
КТЗ має наступні сліди експлуатаційних пошкоджень: пошкодження лакофарбового покриття кузова (по всьому периметру транспортного засобу); знос облицювання салону;
пошкодження оббивки сидінь; пошкоджені фар, бампер, крило та капот.Стан задовільний. Придатний до експлуатації.
Легковий автомобіль FORD FOCUS, 2018 р.в. сірого кольору, ДНЗ АР7511ІН, VIN:1FADP3F24JL316143 має сліди експлуатаційні пошкоджень у вигляді вмятін на правих передніх та задніх дверях. Ключі від запалювання наявні, технічний паспорт відсутній. Транспортний засіб в робочому стані.
Літак – PZL 104 «Вільга», бортовий номер 3, заводський номер 21910914, рік випуску 18.06.1991
Вантажний самоскид ГАЗ-САЗ 3507, 1987 р.в., ДНЗ 04056НР, синього кольору, ідентифікаційний номер кузова 531400Н1049607, розкомплектований, в неробочому стані ключі відсутні, техпаспорт наявний
Легковий автомобіль SKODA OCTAVIA, 2001 р.в., чорного кольору, державний номер АР3534СО, VIN: TMBCJ11U528536738.
Автотранспортний засіб має пошкодження кузову: подряпини лакофарбового покриття кузова, сліди іржі. ТЗ на ходу і його технічний стан відповідає строку експлуатації.
Пробіг автотранспортного засобу, згідно даних одометра складає - 325547 км.
Ключі та свідоцтво про реєстрацію від автотранспортного засобу - відсутні.
Літак Л-29, бортовий номер 27, серійний номер №295163, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 08, серійний номер №094005, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 56, серійний номер №295185, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 54, серійний номер №394984, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 21 , серійний номер №692220, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 57, серійний номер №294932, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 29, серійний номер №792420, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 32, серійний номер №194423, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 37, серійний номер №194440, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 43, серійний номер №294933, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.
Літак Л-29, бортовий номер 16, серійний номер №194332, скло кабін пілотів не прозоре, корозія сталевого кріплення в місцях стикування окремої частини крила із центропланом, корозія кріплення в місцях стикування основних стоїк до центроплану, корозія трубопроводів гідросистеми, корозія контейнера для установки акумулярора, лакофарбового покриття вигоріло під сонячними промінями, зношування покришок коліс шасі, відсутні кисневі та повітряні балони, електричні дроти, електро та радіо обладнання.