79,6% Судна "Надєжда"; тип судна і призначення: суховантажний теплохід-площадка для перевезення генеральних, насипних сільськогосподарських вантажів, контейнерів; Реєстраційний №БРП-486; Позивний сигнал: EUAA; Порт прописки: річковий порт МОЗИР; Проект: №95065/ВАТ "Булсудопроект" №1258; Місце та рік побудови: 2002 р., Гомельський ССРЗ/модерн.2020 р. ВАТ "ПССРЗ"; Матеріал корпусу: сталь; Тип, число та потужність головних двигунів: WD12C300-15, два, по 220 кВт. Свідоцтво про право власності, серія та номер: ПС№11483 від 22.06.2020 року. Згідно з мірильним свідоцтвом, виданого "РУП БІРР" від 05.04.2019 року під №95065/1 судно має наступні розміри: довжина габариона: 73,80 м., габаритна ширина: 10,21 м., осадка з повним вантажем: 2,07 м., осадка порожнім: Тк-1,22, Тср-0,72, тн-0,21 м., найбільша висота від осадки порожнім: 8,15 м., валова місткість: 3220 м.куб., місткість чиста: 110 м.куб., вантажопідйомність: 730 т., Клас судна: "О", "О-пр". Робочий стан не встановлено.
Судно "Р-0512"; Тип судна і призначення: н/с баржа-площадка для перевезення МСГ і контейнерів і сухих вантажів; Реєстраційний номер №РБ-368; Порт прописки : річковий порт МОЗИР; Проект: №7754, модифікація проекту №775А/ІІ; Місце та рік побудови: 1986, Речицький ССРЗ; Матеріал корпусу: сталь. Свідоцтво про право власності, серія та номер: ПС №000368 від 02.06.2020 року. Згідно із мірильним свідоцтвом, виданого "РУП БІРР" від 29.05.2014 року під №14134 судно має наступні розміри: довжина габаритна: 73,68 м; габаритна ширина: 10,18 м., осадка з повним навантаженням: 2,06 м.; осадка порожнім: 0,48 м., найбільша висота від осатки порожнім: 3,67 м., валова місткість: 1532 м.кв., вантажопідйомність: 869/1028 т. Клас судна: "Л", "Р", "О". Тривалий час не використовується. Робочий стан не встановлено.
20,4% Судна "Надєжда"; тип судна і призначення: суховантажний теплохід-площадка для перевезення генеральних, насипних сільськогосподарських вантажів, контейнерів; Реєстраційний №БРП-486; Позивний сигнал: EUAA; Порт прописки: річковий порт МОЗИР; Проект: №95065/ВАТ "Булсудопроект" №1258; Місце та рік побудови: 2002 р., Гомельський ССРЗ/модерн.2020 р. ВАТ "ПССРЗ"; Матеріал корпусу: сталь; Тип, число та потужність головних двигунів: WD12C300-15, два, по 220 кВт. Свідоцтво про право власності, серія та номер: ПС№11483 від 22.06.2020 року. Згідно з мірильним свідоцтвом, виданого "РУП БІРР" від 05.04.2019 року під №95065/1 судно має наступні розміри: довжина габариона: 73,80 м., габаритна ширина: 10,21 м., осадка з повним вантажем: 2,07 м., осадка порожнім: Тк-1,22, Тср-0,72, тн-0,21 м., найбільша висота від осадки порожнім: 8,15 м., валова місткість: 3220 м.куб., місткість чиста: 110 м.куб., вантажопідйомність: 730 т., Клас судна: "О", "О-пр". Робочий стан не встановлено.
Судно "SKY MOON", 1978 року побудови, місце побудови: Норвегія, IMO: №7525334, прапор: Танзанія, порт реєстрації: Занзібар, тип судна - універсальне вантажне, корпус стальний, довжина по конструкції ватерлінії (КВЛ) - 74,99 м, ширина - 13,3 м, висота борту - 7,7 м, чиста місткість - 1359, валова місткість - 2201, дедвейт - 4083 т, двигун дизельний, потужність - 1158 кс. Стан задовільний.
Судно "SKY MOON", 1978 року побудови, місце побудови: Норвегія, IMO: №7525334, прапор: Танзанія, порт реєстрації: Занзібар, тип судна - універсальне вантажне, корпус стальний, довжина по конструкції ватерлінії (КВЛ) - 74,99 м, ширина - 13,3 м, висота борту - 7,7 м, чиста місткість - 1359, валова місткість - 2201, дедвейт - 4083 т, двигун дизельний, потужність - 1158 кс. Стан задовільний.
Суховантажний теплохід «Mamba B», ІМО № 9189706, рік побудови 1998. Порт приписки: Панама. Довжина найбільша - 99,90 м, довжина обмірна - 93,8 м, ширина найбільша- 19,5 м, висота борту до верхньої палуби - 8,5 м. Судно має два трюми. Вантажне обладнання складається із 3х стандерсів і 4х вантажопід'ємних стріл. Реєстрові документи відсутні.
Судно EXCALIBUR, 1980 року побудови, IMO: 8959142, тип судна: General Cargo Ship, MMSI номер: 671274000, позивний: 5VBP4, валова місткість (GT) – 2990, дедвейт (DWT) (t) – 3853, довжина максимальна (m) – 107.1, ширина максимальна (m) – 16.7, матеріал корпусу: Steel, кількість двигунів: 2x662 кВТ, що належить на праві власності GELLAR EQUITIES CORP, згідно купчої (акту передачі права власності На Судно - Bill of Sale), виданого 22 червня 2015 року, ходить під прапором Танзанії та належним чином зареєстроване Танзанійською Морською Адміністрацією 16 липня 2016 року (вказаний факт було встановлено рішенням апеляційного суду Одеської області від 17.05.2016 року по справі № 501/5202/15-ц). Об’єкт являє собою сухогрузне судно, яке знаходиться в цілому у незадовільному технічному стані (не придатному до експлуатації стані без проведення капітального ремонту). Судно знаходиться на території судноремонтного заводу з 2015 року. При проведені органолептичного дослідження об’єкту було встановлено, що: капітанський мостик розукомплектований, обладнання частково відсутнє, відсутні шибки у смотрових вікнах; захламлення предметами та розукомплектованими меблями; велика кількість битого скла на підлозі. Корпус має ознаки наскрізного ураження іржею із утворенням дір площею понад 0,15 см.кв. Корпус судна має сліди наскрізного ураження іржею із значним відшаруванням місцями до 0,5 м.кв, повсемісне відшарування фарби. На окремих ділянках палуби, каютних відсіках маються масивні відшаровування фарби та поверхневого шару металу в наслідок значного ураження іржею, тріщини зварних швів та часткове відставання в місцях з’єднання окремих елементів корпусу. Наявні великі масиви обростання корпусу, гребного гвинта, якір-цепі. Привальний брус (на носу, на кормі, по периметру) потребує ремонту. Потребують ремонту закрайки вантажних танків, кришок сухого трюму (деякі з трудом відкриваються). Вантажна стріла потребує капітального ремонту. Троси потребують дефектації та заміні (наявні розриви прядей). На обладнанні маються сліди тривалого використання, на вузлових елементах обладнання маються сліди підтікання мастила та іржі. Маються механічні пошкодження, вм’ятини, сколи, тріщини зварних швів, поодинокі розриви, корозійні роз’їдання. Трюми забруднені, сходинки міжпалубні та технічних приміщень значною мірою уражені іржею з утворенням наскрізних дір. Чстина технічних пристроїв відсутні, або значною мірою пошкоджені. Стан обладнання не перевірено (комплектність та технічний стан встановлено візуально, все перебуває в розукомплектованому та неробочому стані).