ІПОТЕКА. Об'єкт незавершеного будівництва громадський центр, (літ. А), реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 119374680000, що розташований на земельній ділянці, загальною площею - 0,74 га, кадастровий номер: 8000000000:88:217:0009, проектно-тендерна та проектно-кошторисна документація із відповідними супроводжуючими документами, адреса: вул. Шолуденка, перетин пр-т Перемоги (Берестейський) та вул. Борщагівської у Шевченківському р-н, м. Києва.
Запроектована будівля бізнес-центру Sky Towers являє собою композицію з двох прямокутних веж (вежа А – 47 поверхів, вежа Б – 34 поверхи), поєднаних стилобатом, та окремої двоповерхової споруди банку зі східної сторони комплексу.
Земельна ділянка, загальною площею - 0,74 га, кадастровий номер 8000000000:88:217:0009, цільове призначення: будівництво, експлуатація та обслуговування громадського центру. Земельна ділянка розташована на вул. Шолуденка, перетин просп. Перемоги (Берестейський) та вул. Борщагівської у Шевченківському районі м. Києва. Ділянка має конфігурацію багатокутника, рівний рельєф, зелені насадження відсутні; з південної сторони ділянка обмежена територією АЗС; із східної сторони - територією Центрального міського РАЦС; із західної та північної сторін – межує з вул. Шолуденка та просп. Берестейським відповідно.
Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна загальна площа будівництва - 51 355.9 кв.м., в стадії будівництва - готовністю 51%.
Відповідно до висновку судового експерта В. В. Вець від 10.06.2024 будівельна готовність об'єкта становить 40%.
Проектна площа будівництва 224 527,00 кв.м.
Згідно Звіту про технічну інспекцію від 15.05.2022 загальна проектна площа будівництва 219 289,30 кв.м. (зменешення/корегування площі по підземній частині складає - 5288 кв.м., яка утворилась через розрахунок за більш деталізованим кресленням, виключаючи із загальної площі монтажні отвори для прокладення комунікацій, площі під колонами, товщину внутрішніх стін, а також коректне урахування площі в’їзду пандусів), в тому числі:
▪ Наземна частина – 171 646,6 кв.м; ▪ Офісні приміщення – 124 776,1 кв.м; ▪ Торгові приміщення, конференц-зали – 10 156,2 кв.м; ▪ Приміщення банку (1, 2 поверхи) – 606,0 кв.м; ▪ Підземна частина – 47 642,7 кв.м; ▪ Приміщення банку (- перший поверх) – 195,0 кв.м; ▪ Паркінг - 47 447,7 кв.м.
Рік припинення будівництва 2015, будівля складається фактично з 27 поверхів, підземних поверхів - 8, побудовано 27 поверхів з 47-ми за проектом. Додаткові елементи - прибудова, - 1 приміщення банку.
Матеріал конструкції - залізобетон, піноблоки, покрівля - відсутня. Інженерне забезпечення будівництва: електропостачання - наявне, відімкнено, газопостачання - запроектовано, теплопостачання - запроектовано, водопостачання та водовідведення - запроектовано, опалення - запроектовано.
За функціональним призначенням комплекс включатиме: офісні приміщення; торгову зону; окрему будівлю відділення банку; восьмирівневий підземний паркінг на 878 машино-місць; торгові площі 1-4 поверхів призначені для розміщення ресторанів, конференц-залів та торгової галереї; ▪ офісні приміщення займатимуть площі комплексу з 5 по 47 поверхи вежі А та з 5 по 34 поверхи вежі Б; ▪ у вежі А передбачені 22 пасажирських ліфти та 2 пожежних; ▪ у вежі Б – 15 пасажирських ліфтів та 2 пожежних, крім цього - 4 пасажирські ліфти обслуговують підземний паркінг та 7 наземних поверхів.
Проектно-тендерна та проектно-кошторисна документація із відповідними супроводжуючими документами (Проектна документація) на будівництво „Громадського центру на вул. Шолуденка, перетин просп. Перемоги (Берестейський) та вул. Борщагівської, в Шевченківському районі м. Києва” ( Об’єкт), яка належить ТОВ "Агенція офісного будівництва" на праві власності на підставі: - Договору підряду на розробку проектно-тендерної документації від 11.04.2007 року зі всіма додатковими угодами, що укладено з фірмою "Rascem Investments Limited'' (Кіпр) (Контракт - 1) - Договору підряду на виконання проектних робіт № 03/09-2007 від 03.09.2012 року зі всіма додатковими угодами, що укладено з ТОВ «Творча архітектурна майстерня «Віталій Васягін» (Контракт - 2)
Земельна ділянка належить боржнику на праві власності відповідно до договору купівлі-продажу, земельної ділянки, серія та номер: 905, виданий 24.05.2012, видавник: Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Коваленко Н.Є.; державний акт на право власності на земельну ділянку, серії КВ № 137035, серія та номер: 01-8-00126, виданий 17.11.2006, видавник: Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
Незавершене будівництво належить боржнику на праві власності відповідно до державного акту на право власності на земельну ділянку, серії КВ № 137035, серія та номер: 01-8-00126, виданий 17.11.2006, видавник: Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації); Дозвіл на виконання будівельних робіт, серія та номер: КВ 12412130332, виданий 31.07.2012, видавник: Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві;
Можно ли небольшой или даже крупной компании найти себе новый офис в удачно расположенном месте города или населенного пункта? Ответ будет положительным, но если вы захотите его купить с рынка, то цена окажется достаточно высокой, это особенно касается столицы и областных центров. Однако выгодную цену все же получить можно, если воспользоваться электронной системой онлайн аукционов Прозорро.Продажи. Здесь продается офисная недвижимость от отдельных помещений, до целых зданий в самых разных уголках нашей страны. Почему выгодны такие аукционы, а также немного подробней о работе системы речь и пойдет в этой статье.
Что такое аукцион в публичной электронной системе ProZorro.Sale? Это полностью автоматизированный процесс, проходящий согласно законодательству. Автоматизация дает возможность любому желающему потенциальному покупателю выиграть аукцион на таких же правах, как и любой другой участник. Привилегий и коррупции здесь нет, а также лоббирования чьих-то интересов «по знакомству», это открывает дорогу частным лицам и коммерческим компаниям купить ту административно-офисную недвижимость, которая принадлежит государству и выставлена на продажу.
Публичность проведения торгов предоставляет возможность любому желающему проверить законность процедуры, а значит и честность победы на аукционе. Сами торги проходят по методике конкурентного поднятия цены за лот, так называемый стандартный или английский аукцион на повышение стоимости.
Процедура вкратце выглядит следующим образом:
Последним в каждом раунде делает свою ставку тот участник, который предложил до этого лучшую цену. Этот нюанс следует учитывать во время участия.
Какие объекты предлагаются в разделе административно-офисной недвижимости? Это могут быть:
Добровольная продажа своих офисов или административных зданий частными владельцами и собственниками через ProZorro.Sale указывает на то, что есть доверие к системе, и здесь появляется возможность по реальной цене продать свое имущество.
Если вы понимаете, что у вас есть затруднения финансового характера на покупку интересного объекта недвижимости, то вы можете рассмотреть возможность взять подходящий вам вариант в аренду. Аренда офисов и административных зданий, находящихся в госсобственности, также проходит только через систему Прозорро.Продажи. Это тоже требование законодательства.
Если участников будет на выбранных вами торгах не особенно много, то цена относительно стартового значения вырастет не существенно, а значит появляется возможность выгодно купить недвижимость. Часто бывает цена ниже рыночного значения. В этом выгода участия в торгах. Иногда случается и обратная ситуация, когда стоимость многократно возрастает. Это еще раз доказывает, что такие электронные торги природный и естественный процесс, в котором есть конкуренция, а не коррупция.
Еще один аспект выгоды, довольно большое количество объектов, предлагаемых в самых разных уголках страны. Это дает возможность выбрать максимально привлекательную офисную недвижимость.
Представим себе ситуацию, что вы нашли интересный вариант административно-офисной недвижимости в вашем городе в системе Прозорро, и хотите принять участие в аукционе, но многих нюансов работы системы и различных юридических вопросов вы не знаете, в этом случае имеет смысл заказать услугу сопровождения. Такое сопровождение оказывает опытный юрист по недвижимости, который хорошо знаком с принципами работы ProZorro.Sale. В частности, такого профессионала вы можете найти в агентстве RialtoTenders.
Какие возможности открывает такое сотрудничество:
Практика показывает, что экономить у вас получится с помощью профильного специалиста. Ведь он сумеет уберечь от ошибок и неверно принятых решений, поможет выиграть аукцион с минимальными денежными затратами, а также проконсультируют по юридическим вопросам. В этих вопросах безопасность также важна, как и в любых других процессах, связанных с приобретением недвижимости. Помощь можно заказать на каком-либо этапе или полное сопровождение во всех вопросах, связанных с вашим участием в аукционах системы Прозорро.Продажи.