Аукціон з продажу недобудованого корпусу рефрижераторного судна проект 13450, заводський № 1148, що знаходиться за адресою стапель №3 ДП «Миколаївського суднобудівного заводу», (м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 38), його комплектуючих та матеріалів на складах ДП «Миколаївського суднобудівного заводу»
6
Судно почали будувати на замовлення приватного Замовника у 1995 році на Суднобудівному заводі ім. 61 Комунара (назва на той час, Україна, м. Миколаїв), проте через низку об’єктивних причин було недобудоване і перебуває на стапелі заводу досі. Початок обробки металу судна – 1995 рік, закладка корпусу на стапелі № 3 – початок 1998 року.
Технічні характеристики рефрижераторного судна проект 13450:
- тип судна: теплохід, багатоцільовий транспортний рефрижератор;
- призначення: перевезення рефрижератфорних вантажів, генеральних вантажів (штучних і пакетованих), а також контейнерів ISO 20', 40', 43', у т. ч. рефрижераторних;
- дальність плавання: 12000 миль;
- кількість ліжкових місць: 28;
- валова місткість: 10069 рег. т;
- дедвейт: 11070 т;
- місткість рефтрюмів: 14000 куб.м;
- контейнерна місткість: 324 TEU;
- довжина: 148,0 м;
- довжина між перпендикулярами: 135,8 м;
- ширина: 21,6 м;
- висота борту: 13,1 м;
- осадка: 9,50 м;
- потужність головного двигуна: 1 х 15600 к. с. (11638 кВт);
- швидкість: 19,8/21,0 вуз.
Технічний стан об’єкта продажу незадовільний, не придатний для подальшого використання. Відновлення його придатності не доцільно та технічно ускладнено у зв’язку з тривалим зберіганням. Добудова судна економічно невигідна і недоцільна.
Під час візуального огляду корпусу замовлення проекту 13450, зав. №1148, що знаходиться на стапелі №3 встановлено:
1. Формування корпусу та надбудови не закінчене
2. Вогнепроникний контур не забезпечений (не приварена секція корми судна, не заварений розтруб ПУ, не закінчено зварювання деяких стиків і пазів).
3. Корма судна (по кильовій частині) частково затоплена. Секція 3003 (секція редер-поста) і підсекції 3003/3, 3003/4 – не виставлені по лінії валу і не приварені до корпусу. Не закінчено заварювання транця.
4. У районі всіх поперечних корпусних конструкцій (поперечні перегородки, вигородки, глухі флори, коменгса люксів, контрофорси фальшбортів і т.д.0 мають значну корозію в місцях притикання до низлежчащих конструкцій у зв’язку з попаданням атмосферних опадів.
5. По зовнішній обшивці корпуса є не заглушені вирізи – технолонічний виріз ПрБ, штатний виріз під установку підрулюючого пристрою.
6. По площині ІІ дна є, як технологічні, так і штатні вирізи, черіз які всередину корпусу потрапляють атмосферні опади. Водонепроникні перегородки (під ІІ дном) кородіровані на 100%
7. Велика частина вигородок надбудови в місцях притикання до ВП мають корозію (40%)
8. Частина фундаментів під механізми і суднові пристрої мають корозію в місцях притикання до верхньої палуби, ІІ-го дну.
9. Опорний пристрій замовлення:
- тумби – в районах активного зрошування водою атмосферних опадів, також попадання води природніх джерел по нижній частині мають значну корозію металоконструкцій;
- механічні розсувні кількоблоки мають корозію по всіх рухомих частинах;
- опорні подушки (дубові бруси) з причини тривалого навантаження мають різний ступінь просідання;
- навісні рештування в носовій частині і по бортах мають скрізну корозію, до експлуатації не придатні.
10. Стіловидний пристрій по шарнірах кріплення до стапеля – кородірований.
11. Реперні стійки під замовленням не працюю з причин кородіровання пружин.
Причиною виявлених дефектів є тривале знаходження корпусу на стапелі (25 років) з причин не закінчення корпусних робіт.
Відповідно до Висновку експертного дослідження Державного науково-дослідницького експертного-криміналістичного центру Міністерства внутрішніх справ України судовим експертом, серед іншого, встановлено наступне:
«Корпус має множинні наскрізні корозії та тріщини обшивки. Частина конструкцій мають корозію до 40 %. Будь які роботи на об’єкті дослідження з добудови корпусних робіт та консервації впродовж останніх двадцяти п’яти років не проводились. Технічний стан недобудованого корпусу судна через багаторічне знаходження на відкритому стапелі (25 років), не відповідає необхідним регістровим вимогам ІМО, що не дозволяє здійснити його добудову та спуск на воду і робить все це недоцільним.
Враховуючи вищевикладене, судовим експертом встановлено, що об’єкт дослідження не може бути використано за прямим призначенням – добудовано та приведено до стану придатності за цільовим призначенням.».
Місцезнаходження об’єкта: м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 38.
Номер лоту
BSE001-UA-20250724-55689
Вторинна металева відновлена сировина 14910000-3
Кінцевий строк подання
03.08.2025 15:00:00
Дата початку аукціону
04.08.2025 08:45:00
Початкова ціна
21 676 500 грн
без ПДВ
Мінімальний крок аукціону
216 765 грн
без ПДВ
Виставляється на аукціон
Вперше